Noticias CCPB
¡Entérate!

English Day 2020

English Day for Ciudad Patio Bonito School is an event that highlights the diverse talents of our bilingual students. For the institution and even more for our community it is important to strengthen and know that we continue with a second language acquisition (English)

Through the English Day, different activities were opened such as: Spelling bee, tongue twister, guess who? guess the word? karaoke, Doctor who? among others. For this reason, our institution and the Head of Bilingualism considers it relevant to give recognition to English-speaking countries, to strengthen spelling and pronunciation skills in learning a second language.

El English Day para el Colegio Ciudad Patio Bonito es un evento que resalta diversos talentos en nuestros estudiantes a nivel bilingüe. Para la institución y aún más para nuestra comunidad es importante fortalecer y saber que continuamos con una adquisición de una segunda lengua (inglés)

A través del English Day se dio apertura a distintas actividades tales como: Spelling bee, adivina quién?, adivina la palabra, karaoke, doctor who ? entre otros. Por tal razón , nuestra institución y la Jefatura de Bilingüismo considera relevante dar reconocimiento a países de habla inglesa, con el fin de fortalecer las habilidades ortográficas y de pronunciación en el aprendizaje de una segunda lengua.

• Webmail CCPB
  • Twitter - círculo blanco